VABILO NA SPLETNO DELAVNICO »Digitalni marketing v turizmu«

0
115

Občina Cerkno v sodelovanju z LTO Laufar Cerkno organizira spletno delavnico z naslovom »Digitalni marketing v turizmu«, ki bo potekala v dveh delih, in sicer v torek, 23. novembra in sredo, 24. novembra ob 16.30, preko ZOOM platforme.

Izobraževanje je namenjeno vsem ponudnikom turističnih nastanitev, ki bi radi osvojili nova znanja in poznavanje digitalnih marketinških orodij. Ker gre za osnovni nivo digitalnega marketinga v turizmu, predznanje udeležencev ni potrebno.

Vsebina izobraževanja:

OSNOVE DIGITALNEGA MARKETINGA

• Kaj je digitalni marketing in katera orodja uporabljamo pri trženju turističnih nastanitev?
• Identifikacija ciljnih skupin slovenskega turizma – kdo so vaše “buying persone?”
• Kako poteka nakupni proces turistične storitve skozi oči turista?

DEFINIRANJE KLJUČNIH KANALOV ZA OGLAŠEVANJE

Oglaševanje na spletnih rezervacijskih sistemih:
• Vpliv in pomen slike v oglaševanju
• Poudarki Booking.com in Airbnb poslovanja za leto 2021 in 20222 oz. kako čim hitreje do gostov z urejenimi ceniki in pravili poslovanja
• Katere goste nagovarjati v sezoni 2021/22?
• Channel manager sistem v izogib dvojnim rezervacijam

Učinkovita spletna stran:
• Zakaj morate sobodajalci imeti spletno stran?
• Katere napake največkrat naredimo, ko oblikujemo spletno stran za nastanitvene obrate?
• Namigi dobrih praks, katerim morate slediti
• Kako se uvrstiti višje v Google iskalnik?
• Primer učinkovite spletne strani ponudnika turistične nastanitve

Google My Business:
• Kaj je Google My Business in zakaj morate ponudniki nastanitev imeti svoj profil?
• Kako postaviti profil na Google My Business?

Oglaševanje na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram):
• Kako deluje Facebook?
• Kako pravilno odpreti profil za nastavitveni obrat na Facebooku?
• Kako pogosto in kaj objavljati na Facebooku kot ponudnik turističnih nastanitev? (Primeri iz prakse)
• Kaj omogoča Facebook analitika?
• Kako uporabljati Facebook plačljive oglase?
• Kaj je remarketing?
• Uporaba Instagrama v turizmu
• Plačljivo oglaševanja na Instagramu
• Uporaba hashtagov ###
• Triki in strategije za povečanje baze sledilcev na Instagramu

Sodelovanje z vplivneži:
• Kako izbrati pravega vplivneža za oglaševanje vaših nastanitev?

E-mail marketing:
• Kako s pomočjo e-mail marketinga do več direktnih rezervacij?
• 10 nasvetov e-mail marketinga
• Kako do e-mail naslovov naših gostov?
• Kako pravilno ustvarimo e-mail kampanjo?
• Avtomatizacija sporočil: Primeri iz prakse obveščanja gostov (Bentral)
• Mailchimp orodje za pošiljanje masovne pošte

Vsebinski marketing:
• Kakšni so pozitivni učinki pisanja bloga?
• O čem pisati na blogu kot ponudnik turistične nastanitve?
• Primer iz prakse

Nepogrešljiva orodja digitalnega marketinga
• Uporabna orodja za digitalni marketing (Canva, aplikacije za generiranje hashtagov, načrtovalnik objav na FB in IG, Grammarly Keyboard, Google Analytics, urejevalniki fotografij…

Predvideno trajanje posameznega dela izobraževanja je 3 ure.

Izvajalka: Klara Korenč , svetovalka za ponudnike turističnih nastanitev, organizatorka dogodka Srečanje sobodajalcev Slovenije, Airbnb strokovna svetovalka.

Kako bo potekalo: Delavnica bo potekala preko spleta, natančneje preko ZOOM platforme. Povezavo do dogodka boste na dan izvedbe prejeli na vaš elektronski naslov.

Za udeležbo na dogodku je potrebna predhodna prijava. Prijavite se lahko na elektronski naslov: minca.slakonja@visitcerkno.si ali na telefonsko številko: 064 277 696. Število mest je omejeno. Prijave zbiramo do zasedbe prostih mest.

Udeležba na dogodku je za udeležence brezplačna, saj je sofinancirana s strani Republike Slovenije in Evropskega sklada za regionalni razvoj, v okviru projekta FORMICA 4 Cerkno-Idrija-Logatec. Partnerji in tudi sofinancerji projekta so: LAS s CILjem, Občina Idrija, Idrijsko-Cerkljanska razvojna agencija d.o.o., Občina Logatec in Občina Cerkno.

Lepo vabljeni!