Sprehajalna pot št. 5: Pot po grebenu Grintavca

Cerkno – Planina – Cerkno (4,67 km; 2 uri)

870

Izpred hotela greste mimo farne cerkve sv. Ane, ki je pomemben baročni kulturni spomenik, delo arhitekta Gregorja Mačka. Notranjost je bogato opremljena z deli domačih mojstrov iz 19. stoletja, danes je lepo obnovljena.

Zavijete desno in po glavni cesti nadaljujete pot. Smerokaz vas usmeri, da prečkate cesto in po ozki ulici nadaljujete pot v desno smer, kjer kmalu preide v stezo.

Greste po grebenu Grintavca proti vasema Čeplez in Planina. Prav tod in dalje proti Škofju je vodila stara antična pot. Ko pridete na glavno cesto, jo lahko prečkate in greste proti Planini ali pa se že začnete vračati v dolino. Po približno dveh kilometrih, zavijete na ostrem ovinku levo, na stransko pot ter se mimo hiš spustite v gozd. Pot nadaljujete vzporedno s cesto in potokom Oresovko proti Cerknem.

Pot (na interaktivnem zemljevidu – modra barva): Cerkno – Planina – Cerkno
Čas: 2 h; Dolžina: 4,67 km
Najnižja točka: 324 m.n.v.; Najvišja točka: 564 m.n.v.