Kolesarska pot št. 1: SC Cerkno

Parkirišče Počivalo – Restavracija SC Cerkno – Počivalo (8,6 km; 1 ura)

901

Pričetek poti je na Počivalu ob tabli apartmaji SC Cerkno. Pot se vije delno po asfaltni cesti (1,5 km), delno po makadamski cesti skozi gozd, ki nam nudi prijetno senco. Med potjo do Slugovega ovinka (2,2 km) na svoji levi strani opazimo italijansko vojaško korito za napajanje delovne živine. Od ovinka naprej na desni strani opazimo italijansko obmejno kasarno. Od tu nadaljujemo do prvega križišča (1,1 km), kjer zavijemo desno. Pot nas pripelje na Pretovč, kjer se spustimo do križišča (0,85 km). Od tu se peljemo polkrožno pod Črnemu vrhu po cesti, ki nas pripelje do križišča pod Restavracijo SC Cerkno (0,85 km). Tu zavijemo levo, na naslednjem križišču (0,27 km) pa desno. Tako prispemo do restavracije (0,35 km), kjer se lahko spočijemo in se v miru naužijemo razgledov. Opazujemo lahko Julijske Alpe, Porezen, Ratitovec, Krim, Snežnik, Triglav ter vrhove Cerkljanskega in Idrijskega hribovja.

Spustimo se do križišča (0,18 km) pod restavracijo in nadaljujemo po smučarski progi Grič do križišča (0,6 km), ki se nahaja nad dvosedežnico Grič. Tu zavijemo levo in se po smučarski progi Počivalo (2,4 km) spustimo do naše izhodiščne točke. Celotna pot je označena z usmerjevalnimi tablami.

Pot (na interaktivnem zemljevidu – modra barva): Parkirišče počivalo, Restavracija SC Cerkno, Počivalo
Čas: 1 h; Dolžina: 8,6 km
Vzpon: 436 m; Najnižja točka: 934 m.n.v.; Najvišja točka: 1276 m.n.v.